به وب سايت رسمي آبــگرم نيــوز خوش آمديد

منطقه نمونه گردشگري آبگرم مطلب ارسالي از مهرجو
 
درباره وبلاگ


اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد www.AbgarmNews.ir
پیوندهای روزانه


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

نقشه جغرافیای استان قزوین 

شما همشهريان محترم ميتوانيد با عضويت در اين وبلاگ هرگونه مطلب و اخبار بروز منطقه اي را برايمان ارسال كنيد تا با نام شما در صفحه اول وبلاگ به نمايش گذاشته شود .

 

آبگرم وطن من
اين وبلاگ ديگر بروز نمي شود. لطفاً به آدرس جديد مراجعه كنيد.
سه شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 11:10 ::  نويسنده :

قزوين - جهت بررسي مطالعات طرح جامع منطقه نمونه گردشگري آبگرم، با حضور معاون برنامه‌ريزي استانداري و مسوولين استان جلسه ‌کارگروه گردشگري تشکيل شد..
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اسد ا... بيرانوند، مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين ضمن ارائه گزارشي از روند مطالعاتي اين طرح گفت: منطقه نمونه گردشگري آبگرم از جمله مصوبات دور اول سفر رياست جمهوري است که پس از واگذاري به سرمايه‌گذار، طرح مطالعاتي آن تهيه و در کميته کارشناسي کارگروه بررسي و تصويب و جهت دريافت تصويب نهايي به کارگروه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ارائه شده است
بيرانوند با اشاره به منطقه نمونه گردشگري آبگرم افزود: در دور اول سفر هيات محترم دولت به استان قزوين اين منطقه انتخاب و بعد از اعلام فراخوان، شرکت توسعه شهر ارشيا به عنوان مجري اين طرح برگزيده و زميني به مساحت 370 هکتار در شهر آبگرم براي اجراي طرح جامع گردشگري تصويب شد که بر اساس طرح مطالعاتي به صورت 6 فاز تدوين و عمليات اجرايي آن نيز به صورت گام به گام ارائه شده است.
وي همچنين تصريح کرد: طرح مطالعاتي داراي 6 بخش اصلي کليات، شناخت وضع موجود، تحليل وضع موجود، ارائه طرح‌ها و برنامه‌ها، ارزيابي مالي و اقتصادي، ارزيابي اثرات زيست محيطي است که طبق آخرين قوانين و مقررات ويرايش صورت پذيرفته و آماده تصويب شده است.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين مصوبات اين جلسه را عمليات اجرايي، تجهيز منابع و واگذاري اراضي ملي بر اساس 5 فاز تعيين شده در طرح جامع منطقه نمونه گردشگري، تصويب برنامه فيزيکي، کالبدي و فضايي هر فاز، قبل از اجرا و واگذاري زمين در کارگروه مسکن استان، اخذ مصوبه، واگذاري زمين، زيرساخت‌ها، تسهيلات و مجوزهاي هرفاز پس از80 درصد پيشرفت کار در فاز قبل، بررسي و مطالعه تامين آب منطقه نمونه گردشگري و ارائه به اداره آب منطقه‌اي جهت تاييد، ارائه راهکار مناسب جهت برقراري ارتباط صحيح و مناسب سرمايه‌گذار با مردم منطقه و در نظر گرفتن منافع مردم محلي در اين طرح خواند و اظهار د اشت: اميدواريم با تصحيح و اجراي اين طرح بتوانيم تحولي در منطقه نمونه گردشگري آبگرم ايجاد نموده تا علاوه بر رونق گردشگري سهمي در ايجاد اشتغال و در آمد منطقه داشته باشيم.
شايان ذکر است منطقه نمونه گردشگري آبگرم در95 کليومتري جاده قزوين همدان واقع است که داراي جاذبه‌هاي گردشگري تاريخي و طبيعي همچون برج‌هاي دوگانه خرقان، غار قلعه کرد، غارهاي عباس‌آباد و چشمه‌هاي آب گرم و سرد فراوان بوده و براي تبديل شدن به يک منطقه گردشگري داراي پتانسيل‌هاي غني و باارزش است.

 



نظرات شما عزیزان:

خبرنگار
ساعت9:18---6 بهمن 1390
سلام یه خبر جدید برای آبگرمی ها ازدفترریاست جمهوری یه نامه اومده درخصوص این که ابگرم ششمین شهرستان استان باور کنید نامشم فردا به سایت معرفی میکنم آبگرمی ها مبارک باشه شهرستانیتون

m
ساعت23:59---30 دی 1390
همه ی اینای که نام بردن مال شهرستان آوجه . هیچی ندارید میراث فرهنگی آوج رو کش میرید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب